Combatre la crisi, dignificar la professió és el lema del VII Congrés del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació que se celebrarà el pròxim 20 d’abril al Pati Llimona de Barcelona.

En aquest congrés es volen aportar alternatives per superar la crisi que pateix la professió, una crisi que precaritza laboral i professionalment la tasca dels informadors.

En el congrés, que s’iniciarà a les 9 del matí, es debatrà l’informe de gestió de la junta executiva sortint, es presentaran les propostes programàtiques per al pròxim mandat i s’escolliran els nous òrgans de gestió del sindicat.

Qui vulgi fer propostes sobre el debat sindical, les pot fer arribar a l’adreça electrònica spc@sindicatperiodistes.cat .