Les formacions polítiques que es presenten a les pròximes eleccions municipals del 24 de maig a Molins de Rei (Baix Llobregat) han acordat, segons informa Ràdio Molins de Rei (RMR), que tots tindran el mateix espai de propaganda electoral, tant el dels anuncis gratuïts emesos per l’emissora municipal com l’espai a la via pública. Aquest fet no té precedents a la vila i pràcticament no s’aplica a cap altre municipi. Habitualment, el repartiment d’aquests espais s’estableix en funció dels vots que els partits han obtingut en les anterior eleccions i les noves formacions tenen un percentatge que estipula la llei electoral, qüestió que ha suscitat sempre el rebuig dels professionals de la informació..

Els portaveus de les formacions polítiques, a proposta de la CUP, han acordat que cada partit polític disposi de 30 minuts durant la campanya electoral pels anuncis que s’emetran per RMR, independentment dels vots que van rebre. A la pràctica, amb aquest acord, les dues forces majoritàries (CiU i PSC) cedeixen part del seu temps a la nova formació Molins Camina. A aquests dos partits els corresponien 45 minuts, a la resta 30 i a Molins Camina, al ser una nova candidatura, només 10.