SECRETARIA DE COMUNICACIÓ DE L’SPC

L’SPC denuncia els abusos policials contra el periodista Bertran Cazorla

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació lamenta el comportament dels agents de la policia catalana que la matinada de dissabte 14 de juny van detenir Bertran Cazorla, periodista free-lance i afiliat a l'SPC, que els va retreure la seva actuació en una operació policial al districte de Ciutat Vella.

By |2013-06-15T18:47:13+01:0015/06/2013|Comunicats|Comentaris tancats a L’SPC denuncia els abusos policials contra el periodista Bertran Cazorla

Contra els acomiadaments a l’ACN

Contra les retallades del Govern als mitjans públics Si l'1 de maig, dia dels treballadors, Catalunya Ràdio feia efectiu l'acomiadament de 30 corresponsals essencials per a una bona informació del territori, el 3 de maig, Dia Mundial de la Llibertat de Premsa, és el de la notificació de 9 acomiadaments a la redacció de Barcelona de l'Agència Catalana de Notícies, a més dels que es puguin produir entre diversos col•laboradors.

By |2013-05-04T12:10:57+01:0004/05/2013|Comunicats|Comentaris tancats a Contra els acomiadaments a l’ACN

Suport desigual dels partits a les demandes de l’SPC

ICV-EUiA, ERC i la CUP donen suport a la regulació legal de la professió i, com el PSC i SI, també defensen les dimensions actuals de la CCMA i la seva desgovernamentalització El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació ha reclamat a les diferents formacions que concorren a les eleccions del dia 25 solucions per afrontar els problemes de la professió i del sector de la comunicació.

By |2012-11-23T10:50:54+01:0023/11/2012|Comunicats|Comentaris tancats a Suport desigual dels partits a les demandes de l’SPC

S’ho volen carregar tot… també el dret a la informació

By |2021-02-25T18:49:04+01:0004/06/2012|Comunicats|Comentaris tancats a Concentració contra ERO i retallades salarials al sector de la comunicació i en defensa de la qualitat de la informació

Amb una taula rodona sobre Informació i manipulació, cara i creu de la democràcia, el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) celebrarà el pròxim 15 de desembre a Barcelona el seu 18è aniversari. L'SPC va néixer el mes de juny de 1993 i enguany, doncs, ha complert 18 anys. Els actes de commemoració van començar el passat 28 d'octubre a Tarragona i seguiran en d'altres ciutats catalanes les pròximes setmanes.

By |2011-12-05T15:42:03+01:0005/12/2011|Comunicats|Comentaris tancats a ‘Informació i manipulació, cara i creu de la democràcia’, a debat en el 18è aniversari de l’SPC

Contra el tancament dels mitjans de comunicació de l’Hospitalet

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació mostra el seu absolut rebuig a la decisió de l’equip de Govern de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat de tancar la ràdio i la televisió municipals.

By |2011-11-28T17:18:00+01:0028/11/2011|Comunicats|Comentaris tancats a Contra el tancament dels mitjans de comunicació de l’Hospitalet