Junta Ejecutiva Federal de la FeSP

Una violència intolerable contra professionals de la informació

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) rebutja les agressions registrades al llarg de la setmana passada contra professionals de la informació, tant a Barcelona i altres localitats catalanes com a Madrid, en el marc de les mobilitzacions de protesta contra la sentència del Tribunal Suprem sobre el Procés.

By |2019-10-22T14:21:14+01:0022/10/2019|Comunicats|Comentaris tancats a Una violència intolerable contra professionals de la informació

Més amenaces contra la llibertat d’informació

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) mostra la seva preocupació davant declaracions realitzades pel fiscal general de l'Estat, pel fiscal cap Anticorrupció i pel ministre portaveu del Govern, els quals han lamentat que els mitjans de comunicació publiquin informacions de sumaris declarats secrets encara que siguin d'interès general i, en el cas dels fiscals citats, han demanat que s'estudiïn mesures per evitar la difusió d'aquestes notícies.

By |2017-05-23T11:33:16+01:0023/05/2017|Comunicats|Comentaris tancats a Més amenaces contra la llibertat d’informació