Gabinets de comunicació

Els usos del temps, l’acció sindical i el creixent pes del sector dels autònoms centren la taula de drets laborals de periodistes de gabinets

L’acció sindical i col•lectiva -més enllà del que la professionalitat mal entesa impulsa que l’individualisme i la competitivitat- és la que permet millorar aspectes com ara l’augment de salari, la reducció de la jornada, la participació en l’organització del treball o l’assoliment de beneficis col•lectius per als treballadors, o la conciliació de la vida personal i laboral.

By |2021-02-25T18:21:24+01:0021/12/2010|Notícies|0 Comments

L’SPC organitza una taula rodona sobre drets laborals en el sector de gabinets de comunicació

El proper 13 de desembre la Secretaria de Gabinets de Comunicació del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha organitzat la taula rodona titulada De què serveixen tantes hores extra? Drets laborals dels periodistes de gabinets, per abordar les diferents problemàtiques laborals que es donen al sector.

By |2010-11-28T20:03:51+01:0028/11/2010|Notícies|0 Comments

La Secretaria de Gabinets de l’SPC proposa a les organitzacions professionals fer un treball unitari per regular el sector

En el marc de la Llei de Garanties del Dret a la Informació, ja pactat al Fòrum d'Organitzacions de Periodistes o en el marc d'una nova llei d'Accés a la Informació

By |2010-10-21T14:46:45+01:0021/10/2010|Notícies|0 Comments