Consell Professional de Catalunya Ràdio

Inici/Consell Professional de Catalunya Ràdio

Respecte per Catalunya Ràdio

Des de fa més de 30 anys, els professionals de Catalunya Ràdio ens esforcem per donar un servei públic plural i de qualitat. Per molts oients, els programes i serveis informatius del mitjà s'han convertit en un referent, pel seu rigor i el seu valor afegit. I amb un criteri que s'imposa per sobre de tot. El del respecte. Tothom pensa el mateix? Possiblement, no. Tothom pot criticar i qüestionar la línia editorial d'un programa, com es fan les entrevistes, com es tracten els temes a Informatius? Sens dubte. I com a servei públic, així ho hem d'entomar. Però, si us plau, amb respecte.

Etiquetes: , , , ,

No rotund a les corresponsalies unificades a la CCMA. Un model gens realista i que empetiteix Catalunya Ràdio

El Consell Professional de Catalunya Ràdio rebutja de forma contundent i sense pal·liatius l'anunci de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) d'unificar les corresponsalies de Londres, Berlín, Moscou, Pequín, Jerusalem i Buenos Aires. Ho considerem una decisió errònia, presa sense el més mínim criteri periodístic i que afectarà moltíssim el model radiofònic.

Etiquetes: , , , , , ,