Consell d'Informatius de TVE

Reivindicació de TVE en el seu 60è aniversari

El Consell d'Informatius de TVE reivindica aquesta televisió que avui compleix 60 anys. I ho fa malgrat comptar en la seva història amb períodes en els quals ha estat vergonyantment subjugada i utilitzada sense tenir en consideració la seva condició de servei públic. Reivindiquem la televisió dels pioners, que en una Espanya empobrida i sense recursos van ser capaços de reinventar-se el mitjà sense disposar amb prou feines amb referències internacionals.

By |2016-10-31T18:55:04+01:0031/10/2016|Altres comunicats|Comentaris tancats a Reivindicació de TVE en el seu 60è aniversari

EL CdI de TVE exigeix la dimissió de tota la direcció d’informatius per censura en el cas dels enregistraments del ministre de l’Interior

El Consell d'Informatius de TVE exigeix la dimissió immediata de la Direcció dels Serveis Informatius i del Director de TVE. Considerem inacceptable l'ocultació i el tractament parcial de la informació referida a la conversa entre el Ministre de l'Interior en funcions, Jorge Fernández Díaz, i el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Daniel de Alfonso.