Comitè d’empresa de TVC

Resposta dels treballadors de TV3 a un ERO injustificable

Els representants dels treballadors de TV3 i de Catalunya Ràdio han estat convocats dimarts 25 de juny per iniciar el procés d’acomiadaments col•lectius. La notícia ha arribat poc abans de l'Assemblea General de treballadors de TV3, que ha acordat diverses mesures de protesta contra un ERO que arriba després que la direcció de la CCMA, presidida per Brauli Duart, trenqués unilateralment i sense cap justificació les negociacions de conveni col•lectiu. Els treballadors han aprovat les següents propostes fetes pel Comitè d'empresa:

By |2013-06-21T07:30:22+01:0021/06/2013|Altres comunicats|Comentaris tancats a Resposta dels treballadors de TV3 a un ERO injustificable

Concentració contra l’externalització de serveis a TV3

El Consell de govern de la CCMA està estudiant externalitzar el departament de Comercial. La decisió la prendrà abans no acabi el mes de juny. Els grups Godó, Planeta i Zeta, entre altres, ja han manifestat interès en participar en el concurs que cal endegar si s'externalitza el departament. No podem acceptar la privatització de cap departament de TVC. No podem tolerar l'externalització de la publicitat, la segona font d'ingressos de TVC.

By |2013-06-05T12:58:28+01:0005/06/2013|Altres comunicats|Comentaris tancats a Concentració contra l’externalització de serveis a TV3

“Dimensions gegantines…”

Així va definir el director de TVC, Eugeni Sallent, la CCMA en una reunió amb el comitè d’empresa de TVC per informar sobre la reordenació dels canals de TVC. Sallent va dir que es podria tancar l’any amb un dèficit d’uns 25 milions d’euros i que els pressupostos públics i els ingressos de publicitat no podien seguir fent front a les necessitats de la CCMA amb la seva dimensió gegantina i també va dir que no sap si es mantindrà la plantilla l’any que ve. El director va afegir que el model de continguts de la CCMA no està en qüestió però sí que ho està el model empresarial.

By |2012-09-22T10:37:31+01:0022/09/2012|Altres comunicats|Comentaris tancats a “Dimensions gegantines…”