Comitè d'empresa de Catalunya Ràdio

Catalunya Ràdio ha posat en dubte la seva pluralitat i rigorositat informativa. La informació que es va donar ahir per l’antena de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació sobre la mobilització dels treballadors de TV3 no va ser ni plural ni objectiva. Es va limitar a la lectura d’un text que va elaborar la direcció del Departament d’Informatius de Catalunya Ràdio sense buscar el consens amb el Consell Professional ni amb el comitè d’empresa.

By |2014-02-05T18:38:46+01:0005/02/2014|Altres comunicats|Comentaris tancats a S’agreuja l’enfrontament laboral a Catalunya Ràdio i TV3 i s’hi afegeix un greu conflicte periodístic

Els treballadors respondrem amb vaga indefinida a la nova retallada salarial

L’assemblea de treballadors de Catalunya Ràdio reclama al comitè d’empresa la convocatòria de vaga indefinida pel mes de febrer. Els treballadors hem decidit engegar accions contundents davant la pretensió de la direcció de la CCMA de fer una altra retallada salarial. L’assemblea de treballadors ha aprovat per 87 vots a favor, 4 vots en contra i 2 abstencions convocar una vaga indefinida que haurà de ser ratificada en els pròxims dies, en funció de com es desenvolupi la negociació.

By |2014-01-22T21:37:35+01:0022/01/2014|Altres comunicats|Comentaris tancats a Els treballadors respondrem amb vaga indefinida a la nova retallada salarial

Els treballadors de Catalunya Ràdio aproven l’acord sobre el PAC a l’emissora

El comitè d’empresa de Catalunya Ràdio ha signat l’acord que tanca el Procediment d’Acomiadament Col·lectiu. Les gestions que s’han fet en els últims dies ens han permès no renunciar al nostre principi fonamental de zero acomiadaments forçosos a Catalunya Ràdio.

By |2013-08-19T06:38:49+01:0019/08/2013|Altres comunicats|Comentaris tancats a Els treballadors de Catalunya Ràdio aproven l’acord sobre el PAC a l’emissora