Per uns mitjans de comunicació més democràtics i independents
Els treballadors de Badalona Comunicació proposem als partits polítics de la ciutat diverses eines per millorar les estructures i el funcionament del mitjà
Els treballadors de Badalona Comunicació proposem als partits polítics de la ciutat diverses eines per millorar les estructures i el funcionament del mitjà