Junta Executiva del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC)

Inici/Junta Executiva del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC)

1 i 3 de Maig: En defensa dels drets laborals i professionals dels informadors: Del ‘Precariodisme’ al ‘Periodigne’

La commemoració del Dia Internacional del Treball, l'1 de maig, i del Dia Mundial de la Llibertat de Premsa, el 3 de maig, arriba aquest any en plena crisi en el sector de la comunicació i especialment de la premsa. I també amb retrocessos alarmants de les llibertats democràtiques bàsiques, com les d'expressió i d'informació.

Etiquetes: , , , , , , , , , ,

L’SPC mostra el seu condol per la mort de Josep Pernau

Josep Pernau ens ha deixat definitivament. A l’edat de 80 anys, i després de dos anys de penosa malaltia, ha mort el company Josep Pernau i Riu (Lleida 1930) uns dels pocs que ens va guiar des d’un periodisme resistent contra al franquisme fins al periodisme més exigent en llibertat. El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació mostra el seu condol pel traspàs del periodista Josep Pernau, exdegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC).

Etiquetes: , , ,