Junta Executiva del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC)

La commemoració del Dia Internacional del Treball, l'1 de maig, i del Dia Mundial de la Llibertat de Premsa, el 3 de maig, arriba aquest any en plena crisi en el sector de la comunicació i especialment de la premsa. I també amb retrocessos alarmants de les llibertats democràtiques bàsiques, com les d'expressió i d'informació.

By |2021-03-03T12:02:46+01:0029/04/2018|Comunicats|Comentaris tancats a 1 i 3 de Maig: En defensa dels drets laborals i professionals dels informadors: Del ‘Precariodisme’ al ‘Periodigne’

L’SPC mostra el seu condol per la mort de Josep Pernau

Josep Pernau ens ha deixat definitivament. A l’edat de 80 anys, i després de dos anys de penosa malaltia, ha mort el company Josep Pernau i Riu (Lleida 1930) uns dels pocs que ens va guiar des d’un periodisme resistent contra al franquisme fins al periodisme més exigent en llibertat. El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació mostra el seu condol pel traspàs del periodista Josep Pernau, exdegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya (CPC).

By |2011-11-14T12:01:07+01:0014/11/2011|Comunicats|Comentaris tancats a L’SPC mostra el seu condol per la mort de Josep Pernau