Comitès d'empresa i Consells Professionals de TVC i Catalunya Ràdio

El 155 torna a amenaçar els mitjans de la CCMA

El PP, Cs i el PSOE amenacen amb l'aplicació d'un nou 155 en funció de l'actuació del Govern de la Generalitat. Aquesta intervenció estatal inclouria el control dels mitjans de la CCMA que es va evitar en el 155 de l'octubre passat. Si es tira endavant un nou 155, ja vindria de sèrie amb la intervenció de TV3, Catalunya Ràdio i l’Agència Catalana de Notícies.

By |2018-05-18T16:13:02+01:0018/05/2018|Altres comunicats|Comentaris tancats a El 155 torna a amenaçar els mitjans de la CCMA

Confluència d’informatius: NO sense projecte

Els comitès d’empresa, consells professionals i delegats dels treballadors de Madrid de TV3 i Catalunya Ràdio ens hem reunit dimarts 20 de gener amb el president i els consellers de la CCMA i directius dels dos mitjans. El president de la CCMA ha reiterat idees molt generals sobre el seu pla de confluència de les redaccions d’informatius.

By |2015-01-21T21:49:02+01:0021/01/2015|Altres comunicats|Comentaris tancats a Confluència d’informatius: NO sense projecte