Assemblea de treballadors de BTV

Inici/Assemblea de treballadors de BTV

Els treballadors de BTV convoquen dues jornades de vaga

La plantilla de BTV, subcontractada a través de BCN Audiovisual, hem decidit fer vaga els propers dies 19 de setembre i 3 d'octubre, coincidint amb el pregó de les festes de la Mercè i el plenari municipal del mes d'octubre. El motiu és que, des del gener de 2013, tenim el sou rebaixat entre un 4,5% i un 10% per una retallada que l'Ajuntament aplica a BTV tot i haver tancat els darrers exercicis pressupostaris amb superàvit a les arques municipals.

Etiquetes: , , , , , , ,

Els treballadors de BTV rebutgen la proposta de l’empresa sobre la ràdio

Reunits avui en assemblea els treballadors de BCN Audiovisual, l'empresa del grup Lavínia que gestiona BTV i ara també la ràdio BFM, el comitè d'empresa ha explicat la informació de què disposa actualment sobre la creació d'aquesta ràdio, així com del Contracte-Programa entre ICB i l'Ajuntament per al període 2014-2017. La plantilla ha rebut positivament la creació del nou mitjà, que genera llocs de treball i consolida el projecte dels mitjans públics de la ciutat.

Etiquetes: , , , , ,