Congressos i jornades

Cartell del VIII Congrés del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC)

Cartell del VIII Congrés del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC), que se celebra el 14 d'abril de 2018 amb el lema «Ni precarietat ni desinformació: rebel·lió i organització»

By |2020-09-22T13:08:11+01:0009/04/2018|Congrés SPC 2018, Congressos i jornades, Documents|Comentaris tancats a Cartell del VIII Congrés del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC)

Programa d’acció per als pròxims quatre anys presentat per Ramon Espuny

Contra la crisi, resistència i adaptació a les noves realitats professionals, dignifiquem la professió i defensem el dret a la informació i a la comunicació Aquest és el Programa d'Acció per als pròxims quatre anys presentat per la candidatura a la nova Junta Executiva que encapçala l'actual president Ramon Espuny.

By |2020-08-27T12:45:39+01:0018/04/2013|Congressos i jornades, Documents|Comentaris tancats a Programa d’acció per als pròxims quatre anys presentat per Ramon Espuny

Nou periodisme, nous periodistes, nou sindicat

Nou periodisme, nous periodistes, nou sindicat Text presentat per l'afiliat Pedro Gómez Ibarra per debatre en el VII Congrés de l'SPC el 20 d'abril de 2013 Text basat en el document 'Periosindicalismo' con futuro. Los Sindicatos de Periodistas, ante el doble gran reto de las nuevas categorías profesionales vinculadas a la Web 2.0 y del colectivo creciente de 'periodistas sin redacción'. Informe-base para el debate en el III Congreso de la FeSP. de Manu Mediavilla, vicesecretari General de la FeSP, del que he extret parts textuals i completat amb aportacions pròpies.

By |2020-08-27T12:45:45+01:0017/04/2013|Congressos i jornades, Documents|Comentaris tancats a Nou periodisme, nous periodistes, nou sindicat