Inici/Documents
Documents2020-07-15T16:55:35+01:00

La desregulació laboral i la discriminació provoquen la precarietat de les periodistes i comunicadores

8-M: La desprotecció social de professionals a la peça i [...]

Etiquetes: , , , , , ,
|05/03/2021|Comunicats|Tags: , , , |

L’SPC secunda la vaga del 8-M, en suport de les dones comunicadores

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) secunda la Vaga General Feminista del 8 de març en l'àmbit del periodisme i la informació perquè és del tot solidari amb els plantejaments de les dones comunicadores i les seves denúncies sobre les desigualtats de gènere a les empreses, la bretxa salarial, les violències i assetjament que pateixen, el desequilibri de la participació de les dones als mitjans i el tractament sexista de la informació. Les dificultats de conciliació entre vida personal, familiar i laboral, que amb la irrupció de la pandèmia s'han disparat.

Etiquetes: , , , ,
|24/02/2021|Comunicats|Tags: , , , |

Campanya de suport a professionals i periodistes a la peça

Amb motiu de la nostra nova pàgina web, des de l'SPC volem rellançar la nostra campanya permanent en suport de periodistes i professionals a la peça. L'objectiu és aprofitar aquesta eina reforçada per recordar que aquest col·lectiu és el socialment més desprotegit de la professió i el que mereix, necessita i reclama que d'una vegada per totes les administracions públiques impulsin les iniciatives que calen per posar fi a aquesta injustícia històrica.

|21/02/2021|Notícies|