UGT i UPIFC

Avui 3 de maig, Dia Internacional de la Llibertat de Premsa, els representants dels treballadors de la comunicació dels sindicats CCOO, SPC, UGT i Sindicat de la Imatge- UPIFC han lliurat al president de la Generalitat una carta en la que li demanen una entrevista i un compromís seriós per evitar la pèrdua de més llocs de treball en els mitjans de comunicació de Catalunya.

By |2013-05-04T11:45:43+01:0004/05/2013|Comunicats|Comentaris tancats a CCOO, SPC, UGT i UPIFC reclamen al president Mas un compromís seriós per evitar la pèrdua de llocs de treball als mitjans de comunicació

S’ho volen carregar tot… també el dret a la informació

SPC, CCOO, UGT i UPIFC convoquen els treballadors dels mitjans de comunicació a una concentració el pròxim 5 de juny per protestar contra la greu situació del sector i els efectes negatius per al dret a la informació. La concentració tindrà lloc a les 13 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona. Es llegirà un manifest i es lliurarà una carta al president de la Generalitat, Artur Mas, perquè desenvolupi polítiques públiques que assegurin el futur dels mitjans de comunicació. Aquest és el manifest que es llegirà durant la concentració:

By |2012-06-01T11:42:20+01:0001/06/2012|Comunicats|Comentaris tancats a S’ho volen carregar tot… també el dret a la informació