Secció sindicat de l'SPC a Televisió de Catalunya

Inici/Secció sindicat de l'SPC a Televisió de Catalunya

Motius per les aturades a TV3

És legítim preguntar-se per què aturar i amb quins objectius. Nosaltres pensem que en sobren, i si la protesta es fa de forma proporcionada, com és el cas, serveix per donar un toc d'atenció a qui en teoria és la nostra patronal, el Parlament, tot i que en la pràctica és el Govern. Perquè a més de l'eliminació i el retorn de la retallada salarial del 5% (RAV), i de l'estabilitat laboral que assegura un conveni, hi ha aspectes urgents, com la necessitat de recuperar la contractació de personal per poder fer bé la nostra feina.

Etiquetes: , , , , , ,

Valorem l’aconseguit i analitzem bé qui ha guanyat

Per tercer cop des de la pèrdua de l'ultraactivitat del conveni, una proposta per part de la representació dels treballadors en la mesa negociadora ha provocat un altre moviment de la direcció que ens situa en millors condicions davant la tessitura d'haver d'acceptar unes retallades inadmissibles o bé d'enfrontar ja un període d'alta conflictivitat.

Etiquetes: , , , , , ,