Resolucions i manifestos

Inici/Resolucions i manifestos

Resolucions i manifestos

Mitjans locals: democratització, professionalitat i estabilitat per garantir la qualitat

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC), davant les eleccions municipals a Catalunya del 26 de maig de 2019, demana a les candidatures que s'hi presenten que assumeixin els compromisos recollits en aquest manifest

manifest_mm_locals2019.pdf

Etiquetes: , , , , , , , , , , ,
|2019-05-15T07:56:57+01:0015/05/2019|Documents, Resolucions i manifestos, SPC|

Declaració dels drets i deures dels periodistes europeus (1971)

Texte adopté par les représentants des syndicats des journalistes des 6 pays membres de la Communauté Européenne à Munich, le 24 et 25 novembre 1971, et adopté ensuite par la Fédération Internationale des Journalistes (FIJ) au Congrès d’Istanbul en 1972. Text adoptat pels representants dels sindicats dels periodistes dels 6 països membres de la Comunitat Europea a Munic, el 24 i 25 de novembre de 1971, i adoptat a continuació per la Federació Internacional dels Periodistes (FIP) al Congrés d'Istanbul l'any 1972

droitsdevoirs.pdf

Etiquetes: , , ,
|2018-11-01T17:43:29+01:0001/11/2018|Altres, Documents|

Pentadecálogo «15 acciones para un periodismo digno»

Texto en castellano del pentadecálogo «15 acciones para un periodismo digno» aprovado en l'Asamblea Abierta de Periodistas celebrada en Barcelona el 11 de noviembre de 2017, organizada por el SPC y otras asociaciones de periodistas.

pentadecalogook.pdf

Etiquetes: , , , , , , , , , , , ,