Instants després del brutal atemptat múltiple a Brussel·les, la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) va manifestar la seva inquietud pels companys de la Federació Internacional de Periodistes (FIP) i de la Federació Europea de Periodistes (FEP), a la qual pertanyem, ja que la seva seu és a poca distància de l’estació del metro de Maelbeek, on es va produir una de les explosions i que habitualment utilitzen molts d’ells. Afortunadament, tant Anthony Bellanger com Ricardo Gutierrez, secretaris generals de FIP i la FEP respectivament, van notificar als seus sindicats afiliats que la totalitat de la plantilla no havia sofert més dany que el de la indignació.

La FeSP havia adreçat a la FIP i a la FEP el següent missatge: «En nom de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) i de tots els sindicats que la integren, volem mostrar el nostre condol per les víctimes dels atemptats d’avui a Brussel·les al mateix temps que esperem que no hagi tingut conseqüències per a la Federació Internacional de Periodistes (FIP) ni per a la Federació Europea de Periodistes (FEP) ni tampoc per a les persones que hi treballen. Rebutgem qualsevol signe de violència perquè creiem que els conflictes que avui assoten el planeta han de tenir vies de solució basades en el diàleg, el consens i la recerca de la pau. Rebeu una forta abraçada en aquests moments convulsos i confusos que esteu vivint a Brussel·les.»