El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació impulsa per al dissabte 16 de juny la IV Assemblea oberta de Periodistes de Catalunya. La sessió se celebrarà a Barcelona, al centre cívic del Pati Llimona i servirà per debatre la situació de la professió en el marc de la greu crisi que està patint el sector, que ha suposat la pèrdua de centenars de llocs de treball, tant de treballadors en plantilla com de periodistes a la peça, i la precarització de les condicions laborals de la resta. El Consell Directiu de l’SPC, en la seva reunió del 14 d’abril passat, va donar el tret de sortida a la convocatòria i ha iniciat els treballs de preparació de la trobada. El sindicat fa una crida al conjunt dels treballadors del sector a què hi acudeixen perquè és imprescindible donar respostes conjuntes als reptes que hi ha plantejats.