El fotoperiodista Jordi Borràs ha denunciat en el seu blog les amenaces rebudes per part de grups ultres des que el passat dia 12 va avisar, via Twitter, del lloc de concentració de grups neonazis a Barcelona. Borràs ha presentat denúncia davant els Mossos d’Esquadra.

El fotoperiodista de Nació Digital afirma en una entrada en el seu blog titulada Trencar el silenci que ha rebut amenaces de mort des per aquest tuit que va fer per “prevenir greus incidents tenint en compte que era més que conegut la intenció d’aquests grups feixistes d’anar de cacera durant el 12 d’octubre”. Afirma però que els ultres, l’acusen d’haver estat l’instigador d’una pallissa al mateix grup de neonazis.

Borràs afirma: “entenc que no és casual que l’assetjament hagi recaigut precisament en un fotoperiodista. Fa uns quants anys que em dedico a fotografiar els actes de l’extrema dreta a Catalunya i a denunciar agressions derivades d’aquests grups violents”.

Des d’aquí mostrem la nostra solidaritat amb el company i rebutgem les amenaces i els intents de coaccionar la feina d’un professional.