El comitè de direcció de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) segueix a la seu de les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí on el president del Consell de Govern, Brauli Duart, ha estat escridassat a la seva arribada. Entre 300 i 400 treballadors del torn del matí han estat a la porta del despatx esperant la seva sortida de la sala on s’han reunit i després han estat rellevats per altres companys del torn de tarda. L’assemblea exigeix als responsables de la Corporació que es perllongui la validesa del conveni i que s’obrin negociacions al marge de l’article 41 de l’Estatut dels Treballadors. La plantilla de Catalunya Ràdio també s’ha mobilitzat. En aquests moments la tensió és elevada i tot i que s’hi han desplaçat algunes unitats dels Mossos d’Esquadra, el nombre d’efectius presents davant de les instal·lacions, no és nombrós, segons fonts consultades. En canvi, sí que es notòria la presència d’agents secrets dins de TV3. Els treballadors asseguren que no retenen ningú sinó que «és l’equip de direcció que no vol sortir a negociar».

La plantilla ha mostrat la seva indignació pel comportament de l’equip de Govern de la CCMA i està participant massivament en la mobilització d’avui que ha comportat, entre d’altres coses, que els membres del comitè de direcció encara no hagi pogut sortir a dinar per no haver de donar explicacions al personal de la televisió pública catalana. Tot i que encara no han transcendit reaccions del Govern català, alguns grups parlamentaris ja han començat a donar suport als treballadors de TV3, com més el cas d’ICV-EUiA, ERC i el PSC, en aquest cas a través de la diputada Núria Parlón –i alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet– a través del seu compte de twitter. L’SPC ha mostrar el seu suport a les exigències dels treballadors ja que ha denunciat i criticat en diverses ocasions l’actuació de Duart i el seu equip.