El Grup de Treball de Periodisme Solidari del Col·legi de Periodistes, amb la col·laboració de Casa Amèrica, inicia el pròxim 30 de març, a les 18:30 hores, un cicle de debats sobre Periodisme a Llatinoamèrica. La primera d’aquestes sessions serà per commemorar els companys i companyes assassinats i desapareguts per la junta militar argentina.

Així, el proper dimecres, 30 de març, a les 18,30h. i a la seu del Col·legi de Periodistes (Rbla. Catalunya, 10 – BCN) es farà el debat sobre: Periodisme i repressió: 40 anys de la dictadura militar argentina, en el qual participaran:

• Dardo Gómez, periodista exiliat argentí. Exsecretari General de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) i expresident del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC), que parlarà sobre «Els grans mitjans, còmplices necessaris».
• Rosario Badano, degana de la Facultat Humanitats, Arts i Ciències Socials de la Universitat Autònoma d’Entre Ríos (UADER) empresonada de 1975 a 1983.
• Gustavo Germano, fotògraf argentí. Autor de l’exposició Ausencias, sobre les persones desaparegudes durant la dictadura argentina.
• Verónica Chelotti. Periodista. Productora general de la Unitat de Continguts Audiovisuals, Universidad Nacional Arturo Jauretche.

Moderador: Isidre Ramos, periodista TVE, membre de Periodisme Solidari