L’SPC participarà a la manifestació convocada pels sindicats CCOO, UGT i USOC per a aquest dijous, i en el marc de les mobilitzacions mundials per un treball digne, per reclamar aquest dret, reclamar la derogació de la reforma laboral, i defensar una renda bàsica garantida per a tots els ciutadans.

El nostre sector ha patit els darrers quatre anys la influència letal de la contrareforma laboral del PP, que ha permès abaratir l’acomiadament, facilitar tota mena d’ERO, fins i tot a les empreses públiques, i que ha provocat el desmantellament de les redaccions de manera que ha lesionat també el dret a la informació de la ciutadania.

Plantilles més reduïdes, amb més càrrega de treball i forçades de vegades a graus de polivalència incompatibles amb el rigor que reclama la tasca informativa han comportat una degradació del producte informatiu que té conseqüències per a la conformació d’una opinió pública ben informada.

Per tot això, i perquè junt amb la resta de treballadors hem patit i patim encara les agressions patronals amb l’aval legal de les lleis del PP, anirem a aquesta manifestació i cridem especialment els nostres delegats sindicals i membres de comitès d’empresa a assistir-hi als quals convoquem de manera prèvia, a les 16.45, davant del Palau de la Música.