Els periodistes que s’han acostat a les instal·lacions de TV3 a Sant Joan Despí no han pogut informar de les mobilitzacions viscudes avui ni de la negativa dels responsables de la CCMA a negociar amb els treballadors. Els membres del comitè d’empresa han hagut de ser entrevistats a través de les tanques per tal d’explicar als informadors quina era la situació a l’emissora. Tampoc se n’ha fet cap referència en l’informatiu del vespre de Televisió de Catalunya on tan sols s’ha llegit un escrit fet per la direcció. Aquest fet vulnera el dret a la informació de la ciutadania que un mitjà públic com TV3 ha de respectar amb la màxima escrupolositat possible. D’altra banda, alguns dels membres del comitè de direcció de TV3 ja han abandonat la sala de reunions on els havia convocat el president del Consell de Govern de la CCMA, Brauli Duart, al matí qui, de totes maneres, segueix negant a reunir-se amb el comitè i roman en el citat despatx. Els treballadors han fet un passadís per facilitar la sortida de Duart, però aquest ha renunciat fins ara a fer-ho.