El Sindicat de Periodistes de Catalunya/Sindicat de Professionals de la Comunicació condemna les amenaces contra el company Jordi Borràs pronunciades en la concentració de Montjuïc per commemorar el 12 d’octubre pel dirigent de Democracia Nacional Pedro Chaparro. Mentre intervenia a l’acte, Chaparro va demanar als assistents que si veien el Jordi, conegut per testimoniar en imatges les activitats de l’extrema dreta, l’agredissin.

Un cop més, des de la intolerància es reclama matar el missatger, atemptant així contra el dret constitucional a la informació, base de tota societat democràtica.

L’SPC dóna tot el suport a Jordi Borràs, en defensa seva i de la professió periodística, i a totes les iniciatives que s’emprenguin per acabar amb la impunitat de les amenaces contra les llibertats i contra el dret a la informació.

Barcelona, 13 d’octubre de 2015