L’expedient negociat pel comitè d’empresa i aprovat per l’assemblea dels treballadors evita el pla d’acomiadament de nou treballadors proposat per l’empresa

L’assemblea de treballadors del diari esportiu Sport del Grup Zeta, ha aprovat un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació que implicarà una reducció global del 10% dels salari.

L’empresa havia proposat, per arribar a aquesta reducció de la massa salarial, l’acomiadament de nou treballadors. El comitè d’empresa (format per una candidatura de l’SPC) va plantejar la seva negativa i es va entrar en un període de negociacions que va culminar amb aquest preacord la nit del passat dilluns.

Amb l’aprovació de l’acord per part de l’assemblea de treballadors s’obre un període de negociacions amb l’empresa per establir un calendari d’aplicació de l’expedient i la seva formalització.